Kawan2 kite...!

Friday, July 31, 2009

Makan2 with my Family


Mlm td aku n d famili ambil sedikit masa g mkn kt sate hj samuri... tepi mrr2 laa... so utk entry kali ni aku share la sket2 gamba yg aku snap for that moment.

Sate Kajang Haji Samuri

aksi mereka sambil menunggu makanan

ya ampun...huduh perangai dpn ABC teringin... hahahaaa

sungguh kusyuk mentelaah.. hahaaa

dh nk balik dh....


itu lah serba sedit pic yg aku smpat ambik... mklum laaa time lain tu kelam kabut focus on sate je.. hahaaa....

tp slps je kitorg kuar dari restoran tu (masing2 dgn perut yg penuh laaa of coz) , tgk abah seolah2 diberi penerangan oleh seseorg yg ada bukak kedai tepi jln kt dpn restoran sate haji samuri tu laaa... pakcik tu jual cincin2 n batu cincin as well. dari ape yg aku dgr, dia seolah2 menerangkan kehebatan batu cincin yg dia jual tu la. bole itu laaa bole ini laaaa... yg hairan nya ble plak kitorang stay jap kt ctu. xde la focus kat pakcik tu punya penerangan, kecuali abah yg setia mendengar..mgkin sbb nk jaga hati. hairannya....y dia canang batu2 cincin yg dia jual tu seolah2 boleh bwk tuah. kalo ikut logik, bnda2 yg bwk tuah ni boleh dijual beli ke....then, dia yg jual tu xterkena tuah batu2 tu ke? kalo dh bertuah sgt ngan batu tu, nape dia still menjaja kt ctu lagi. aku bkn nk lekeh2 kn penjaja, abah aku pun meniaga jgk. tp xpyh laaa nk agung2 sgt barang jualan dgn mencanangkan yg bukan2. maybe pakcik tu ckp betul...but i still cant trust...
*
*
SO WHAT...!!!
*
*
ni la serba sedikit gamba yg aku amek utk tatapan korang. kalo ada sesiapa yg terasa sory la. ini pendapat peribadi aku. aku pn dgr jugak tp masih berpegang pd prinsip...DENGAR BOLE PERCAYA TIDAK... hahahaha

abah d hadapan barang2 jualan

abah setia dgr cerita pakcik tu...

ok lah..till then

daaa


deera ®









No comments: