Kawan2 kite...!

Thursday, July 23, 2009

~~~~.............~~~~..............~~~~................~~~~

Compliments Glitter Graphics

hye...entry kali ini agak berlainan sedikit...dan yg paling utama nya agak spesial sket... lebih kpd pencapaian dalam hidup aku... Ya Allah....aku amat bersyukur dgn segala kurniaan yg engkau berikan. Walaupun bagi sesetengah org, pencapaian aku ini adalah perkara biasa....tp bg aku ini adalah pencapaian yg benar2 bermakna sepanjang perjalanan career aku sebagai seorang jurutera..... ape berita tu ye????

~~...ni la aku nk cerita...~~

pagi tadi bos panggil aku masuk bilik dia...& dia serahkan aku sepucuk surat. terserlah senyuman aku kt depan dia. aku dah xbole nk control lagi... confirmation letter tu aku genggam erat. Yay...!!! betul...aku dh lepas probation period n now i am permanent staf of Teamcoat Engineering Group of Companies dan yg paling menyeronokkan adalah kenaikan gaji yg aku terima.. Ya Allah...adakah ini dinamakan rezeki. kini aku dh tidak perlu risau akan kontrak, tidak perlu sibuk2 mencari kerja ditempat lain kerana semua yg aku impikan ada d cni. ofis yg dekat dgn rumah (5minit pn bole smpai), environment yg best (ada bilik sendiri dan kemudahan disediakan), clicks yg very cheerfull (asst n ARE yg sgt sporting) dan tiada punch card... Aku bnr2 bersyukur..... Terima Kasih Ya Allah... Alhamdulillah...!


so...dikesempatan ni aku nk ucapkan ribuan terimakasih:

1. kat mak n abah....yg nmpk iklan keje kt cni dan both of them buat solat hajat n slalu doakan aku
2. tunang tersyg yg sgt supportive & merupakan sumber inspirasi aku yg utama
3. kiso jiban - company lama aku yg sangat xbest dan menyebabkan aku bertukar ke company baru ni
4. Smua warga kerja Teamcoat- terutama ckin (my luvly assistant) & kak ila (PA kesayangan hahaa)...


itu lah kisahnye....mintak maaf kalo sesiapa yg baca ni termeluat dgn ke'exited'an aku meluahkan rasa.....aku benar2 terkejut dgn ape yg aku ada sekarang. kehidupan aku kini berjalan lancar dan aku boleh tumpukan sepenuh perhatian kepada majlis perkahwinan aku kelak. (mungkin ini rezeki org nk kawen kut..~~~gedix la plak)...

today is my great day & i hope u all hv a great day too...


No comments: