Kawan2 kite...!

Friday, July 3, 2009

As a Design Engineer

putrajaya

ini bukan kali pertama aku ke putrajaya... bahkan, sejak abg ipar aku ada dusun dan kerja d putrajay, mmg agak slalu la dia mnjamu kami seke;uarga di tmn warisan. aku pn penah je pg alamanda dgn tunang tersayang... untuk tujuan kerja ada jgk aku pergi utk pendaftaran perunding, diskusi dengan perbadanan putrajaya dan sebagainya... tp kali ini agak istimewa. kehadiran aku d putrajaya utk meeting 1st baby project aku di src. ini project pertama fully under me.. kiranya percubaan pertama laaa... selama ni aku sentiasa di bwh seliaan org. tp sekarang aku plak diberi kepercayaan utk menyelia.

mengenai meeting semalam... ada beberapa perkara yg aku kne blaja lg. hopefully aku akan dpt grab byk ilmu dlm masa yg singkat.. hmm... doa2kan la ye...

sempat lagi

dalam sibuk2 untuk meeting, aku hantar ARE aku ke masjid utk solat jumaat. sempat lg aku bergambar berlatarbelakangkan masjid putrajaya... walo dlm panas terik, aku tetap cuba tersenyum dihadapan kamera.. heheee.. tq ckin krn sanggup melayan sy bergambar.. hehehehe..
sj nk tunjuk gamba ni kt tunang sy.. dlu teringin nk ambil gamba mcm ni, tp xberkesempatan. hmm, alhamdulillah..

pemanduan berhemah

sejak shauqi buat keputusan utk sambung belaja...aku la yg kne drive sndiri.. nmpk nye aku betul2 memerlukan seorg asst lelaki...yg bole drive n tau jln.. penat aku nk drive ke putrajaya. heheee... mujur ada ckin..peneman yg setia... tq darl.

ok laa...byk kerja yg aku harus siap kn harini... pray 4 me... wish i could do more 4my career developement... wish i can be ir in 4more years... cayo'



No comments: