Kawan2 kite...!

Thursday, July 2, 2009

kfc...tq ckin





snack plate... pilihan ckin


zinger burger.. menu lunch aku harini.... hehehehe

hiyaa..
hari ni aku lunch d selayang mall... kuar jln2 dgn ckin. dgn baik hati nya ckin nk blanje aku mkn sbb dh tlg bg coment yg terbaik time lecturer dia dtg. aku coment ape yg btul. xkan la aku sggup nk rosak kn grade dia demi aku plak kn.. heheee... tu dengki nm nye. erm, wut eva it is.. tq ckin sbb sudi blanja i mkn n ikut i shoping present 4 my niece. u such a nice girl.. heheheee
bercerita ttg lunch aku td.. walaupun berterima kasih kpd ckin yg sudi belanja...aku jglk bersa tertekan dgn keadaan restoran yg mengikut jangkaan aku agak tidak best laaa.. seolah2 mini zoo. waktu hidangan mula2 aku letak d meja... dh ada seekor lalat besar cube menodai makanan yg masih belum ku jamah walau sedikt... hairan aku, lalat selayang mampu hidup dlm suasana berhawa dingin yg bg aku agak sejuk la jgk. habis dgn kisah si lalat...aku dan ckin pn menjamah makanan dengan perut yg lapa... smbil2 menjamu selera...datang sekor lipas kecil (maybe anak lipas) berdekatan dgn tmpat ku... terbantut teru selera nk makan.. ckin dengan pantas nye menghalau lipas tu.. tp bkn setakat seekor... 3 ekor lipas dtg menghampiri kami.. hairan, nm yg begitu gah, tp kebersihan out... kami berdua cb membayangkan...bagaimana la keadaan dapurnya.. terbantut terus selera.. akhirnya berlalu begitu shj... heheee... aku yakin, bkn semua outlet begitu, tp hrp manager kt ctu ambil iktibar ye.. heheheheee...
ok laa aku pn nk balik ni..
daa

No comments: