Kawan2 kite...!

Friday, July 31, 2009

Gila2 Jurutera ~~meetiNG~~

hye semua...

hidup yg agak membosankan. harini aku sgt la bz dgn meeting. ini la kerja aku sebenarnya...lebih byk meeting dan koordinasi. xbyk sgt la design sbb ada assistance n design stage pn dh byk berlalu. sekarang lebih kpd nk carry on projek, claim n kejar projek baru. sebut psl keja2 projek ni, aku sgt la sibuk dgn projek IBS yg sememangnya kerajaan msia ni nk galakkan...asyik kursus je la aku lps ni. ok laaa kan, tmbah pengalaman. bertambah berat la hati nk g exam ptd tu. (huissshhh...mati lo kalo mak tau aku xmo pg.)

aku nk pg laaa...dh siap amek cuti pn... walopon hakikatnya aku xtau kt mn Convent Jln Peel tu. aku sewa taxi je la nnt. dh la dua hari berturut sebelum tu aku ada kursus kat damansara kim yg aku pn xtau gak kt mn hala tmpat tu (memang la aku ni buta jln @ road blind) terima la hakikat ini. so sebagai langkah paling hebat tanpa perlu susahkan org dan tak perlu sesat, aku sewa taxi je la. lg pun fees akan dibyr oleh TC. heheee... mekasih bos. jasamu dikenang baktimu dijulang.

aku akan cuba sedaya upaya untuk memajukan diri. dalam pada masa yg sama, aku pn duk sibuk memikirkan ttg majlis perkahwinan aku. walopon lmbt lg, tp aku rasa mcm dh xcukup masa dh. mklumlaaa semua bnda nk buat sendiri. aku kalo bole nk jgk tgk hasil kerja tgn pada brg hantaran n door gift utk tetamu aku adalah hasil dari tgn aku nih. tp... takut gak hangat2 tahi ayam.. kihkih....

next entry aku try uploadkn camne jenis gubahan hantaran yg aku inginkn... of cos temanya mesti lah merah (walopon aku bkn penyokong red dragon) huhuuuu

daaa oll

deera ®

No comments: