Kawan2 kite...!

Monday, August 17, 2009

Plan again & again....



Seperti kebiasaan aku di ofis, msti jugak seminit dua (kadang2 berjam2) berjln (dlm internet ni je la) utk membaca blog2 yg menarik, terutama sekali blog bride 2 be. heheee.... almaklum la, aku mmg memerlukan byk maklumat utk majlis yg akan aku adakan awal tahun depan (dgr mcm lmbt lg, but actually 6month to go jer). & it worst bila aku cam blur2 ape yg dh aku buat dan ape yg aku blum touch. Lebih menyedih kn is when i have to plan it alone without my fiancee (yg hanya akan pulang pada januari 2010) tp still discuss via phone n text.



So, dlm masa 2bulan dia balik tu, which is sebelum our wedding day....ini lah list yg perlu aku dan dia setle kn :

1. Kebenaran utk berkahwin spt kursus kawen, hiv test n so on (abah aku akan uruskan smua...cume perlu komitmen dari kami) –abah ckp sijil kursus akan dpt dlm masa setengah bulan, so paling lewat kne pegi early febuari…nk kne book sekarang dah ke??

2. Barang2 hantaran yg perlu persetujuan bersama (jewellery, hand bag, shoe & watch) - tp i prefer dia bli di dubai sbb brg ori yg lebih murah berbanding msia

3. Pre-wed picture, sbb aku dah plan utk buat signature frame utk close frens n relatives yg dtg nnt. Xkan aku nk lekat gamba lama…msti masuk studio & budget spend just 1day for that. Studio kt jln ipoh je pun.

Itu je la yg ada dlm fikiran aku buat masa ni, dan yg lain2 akan aku bincang dlm keadaan berjauhan laaa… heheee… ok, antara benda2 atau perkara yg aku dh touch sehingga kini dan aku akan update la dari semasa ke semasa.

2 comments:

Reena said...

good luck dear..wah dubai, boleh i mengirim perfume...hehhehe

ciNDerella stRikEr said...

no problem