Kawan2 kite...!

Tuesday, August 25, 2009

Handmade Gift





cinDereLLa.....and her prince cHarmiNg


Oleh kerana aku tersangat la rajin dan dalam usaha mengurangkan kos seberapa boleh yg mungkin...maka aku pn telah mengambil inisiatif menyiapkan handmade gift utk tetamu yg sudi hadir ke majlis aku nnt. Walopon majlis ni merupakan majlis aku dan abg aku Si Pemalas tu, tp aku la yg kne buat...nk hrp dia mmg la xmungkin. Tak ape la...nasib aku ni rajin dan berhati mulia... huhuhuhu.... Mujur la tunang abg aku Si Pemalas tu tu dh tau perangai huduh Si Pemalas tu dia...hihihiiii.....

So mlm2 aku terisi dgn menyiapkan handmade gift yg aku target akan siap 2000set menjelang ujung tahun ini. Mampukah aku???? Ape yg penting...kerjasama... So skrg aku dh start buat sket2. Supaya aku xkelam kabut. So sambil2 menunggu panggilan telepon encik tunang yg tersayang yg sgt setia menghubungiku saban malam....kadang2 sambil berbual d telepon pn tangan aku ligat je menyelesaikan tugas yg sememangnya btul2 menambahkan feel utk adakan majlis sndiri... So btul la ckp kakak aku...plan utk majlis sndiri dan melakukannya mmg xrasa penat....sebaliknya rasa gembira yg teramat sgt. huhuhuh.....


hmm... berikut ada la sket2 pic yg aku nk share kn...xble smua...nnt xsurprise....



nabila (adik sedara) aku yg terpaksa tlg aku... huhuhu


sampai atas katil berusaha... cayo!



senjata turun temurun...dari zaman kak nim... heheheee


cume skrg ni aku sdg pening utk design (of cos by my own) tq tag yg nk dikepilkan. Aku msti buat sendiri punya....senang je nk buat tuh...so terpaksa la aku amek sedikit masa di opis dan menggunakan sedikit kertas A1 keras di opis yg sememangnya tiada siapa yg nk gune selain aku... huhuhuhuuuu... so, doakan aku berjaya....

itu saja entry kali ni...



daaa





No comments: