Kawan2 kite...!

Monday, August 17, 2009

SinggaHsana Raja SeHari




Selain daripada busana yg cantik, pelamin juga simbol sesbuah majlis perkahwinan. So disini aku update kn gamba2 pelamin yg aku rasakan menarik pada pandangan mata aku. but final design for my pelamin shud hv 4 seater la... mklumlaa...buat double wedding....


Cantik kn pelamin ni? kombinasi kaler dia mmg sesuai dgn tema pilihan aku. ishh...silap2 aku tiru sepenuhnya ni.... saba2 kalo2 ada design pelamin yg terbaru lak nnt. heheheee....


uisshh...exclusive kn pelamin ni. simple, but look very elegant. mungkin dark background dia menaikkan seri putih dan merah kot. huhuuuu.....


simple..... sumtime less is more. tp, ni sesuai utk garden wed la kut. siap dgn fresh flower gtu. adoi laaa.... tergamam sekejap.


stail camni pn agak mantap gak kn. my brother mmg suke la stail camni. tp mcm serabut je bg i. heheheheeee...... ntah la..mungkin kerusi dia simple sgt buat hati x tertambat kut. tp, still acceptable.

Sumber semua gambar ini adalah dari google image engine search.



4 comments:

khairulhaya said...

halooosss..

suke pelamin yg mule2 tu..mmg cantik tp biase klu nk pelamin yg cantik perlukan space yg banyak n besar..

nampaknye tema kamu nnt merah erk..

ciNDerella stRikEr said...

hye..

my mother pn berkenan yg tu jgk. so kalo nk buat kne provide space luas sikit laa...tmbah double wedding cam sy ni... ish2

alamak, dh xsurprise kaler kn. xpe laaa... aah, kombinasi red, black n white.

milley's mom said...

1st and 2nd yg aku suka.yg lain2 tuh xnampak grand sgt..nyway tema merah puteh ke wedding ko nnt???

ciNDerella stRikEr said...

combination 3colour.. merah hitam n putih. aku sume suke...heheheheee

jgn lupe...sblh tepen nnt bunga pahar hang buat kaler merah itam tau... hehehe... tq in advance