Kawan2 kite...!

Thursday, August 20, 2009

.....beNci......



sungguh aku sangat tensi ketika dan saat ini.. tiada sekelumit pun rasa hati ingin senyum.. biarlah baik nya kak ila sedia kan air nescafe kegemaranku... biarpun baik nya hati Dato' tidak memanggil aku ke bilik hari ini... tapi lambakan kerja pada aku saat ini benar2 membuatkan sabarku tipis.. sungguh aku tidak tahu bagaimana menguruskan projek yg sememangnya sedang sakit tenat. aku bukan pakar struktur yg mampu memberi ubat sewajarnya pada pesakit yg tiada bersuara...mampukan aku lihat pesakit kesayangan klien rebah menyembah bumi.

*
*

sudah....!!!!!

*

*


aku masih baru di arena ini...jgn letak kn harapan yg tinggi...cik juruTERA mampu lakukan. cik juruTERA kan ada...(sinis ayat TERA yg aku phm mmbawa maksud terrer)..

*
*
so wut
*
*


..kalo aku terer pun xkan semua projek sakit harus aku pikul. baik...biar aku buat semua... ANDA tidak perlu lakukan apa2 selain senyum semasa mesyuarat mingguan... aku mahu sembuhkan virus dgn syarat...aku harus hapuskan vektor.. yaaa.....ANDA lah vektor itu....

hisshhh....sungguh benci.


No comments: