Kawan2 kite...!

Sunday, August 16, 2009

My Wedding Planner


Spt yg d janjikan, aku dan org2 yg terlibat bergerak la menuju ke Davency Wedding Planner (DWP) utk bincang lebih lanjut tentang persiapan majlis aku yg tinggal 5bulan saja lagi. Senang saja nk cari kedai nih, depan maybank d jln ipoh, dan satu2 nya kedai butik pengantin yg ada ukiran kuda yg unik di hadapannya. Designer nya (mr Daniel) mmg berbakat dlm segala hal…tp masalah roadblind sama spt aku.. heheheeee…..


Gamba kude aku xsmpat tgkap. Ni gamba org kt bhgian tangga.


Kaunter sambut tetamu yg kemas


Kunjungan pada hari itu bersama rombongan (mak, kaknim dan abg cik)..sengaja bwk mak utk dpt kn restu. (mklum la planner yg cancel tu anak kwn dia).. sampai je kami disambut oleh mr Lee (bos DWP) yg mmg dh tau psl mak aku ni. Dia terang betul2 konsep pakej dan knp dia bole bagi spesel price kt aku. Untuk kali ini, cukup la penerangan secara kasar sahaja. Bulan januari nnt baru perincikan perancangan. Jenis pelamin dan busana juga akan ada trend terbaru hujung thn ni…so we’ve 2wait.








Baju2 yg menarik...xbyk aku letak


Aku dan abg aku dh ada pilihan baju dan pelamin. Aku dh try pun baju yg aku berkenan tu (sepasang je daripada 6pasang yg termasuk pakej). Songket + lace mengikut gabungan warna tema yg aku idamkan. Heheee….. rupenye abg aku pn dh test baju dgn tunang dia sehari awl dari kami. Hampeh tul….tp lama lagi. Mungkin ujung thn ni ada beratus lagi trend terkini. Itu yg kami tunggu…!!!


Mr Lee bg penerangan kt famili aku.



Hampir 2jam kami diberi penerangan, tampa draft baju dan pelamin baru kami terus balik. Kerana dirasakan terlalu awl dan xmau designer DWP mr daniel buat kerja berkali2, so aku decide lps raya baru start design. Dia pun dh tunjuk jenis2 pelamin dan busana yg dia pnh buat, sekarang dia diberi sepenuh kepercayaan utk handle majlis kami adik beradik. Aku yakin famili aku btul2 puas hati. Tq mr lee, tq mr daniel….cant wait to see your make over.


Daa….










No comments: