Kawan2 kite...!

Friday, November 27, 2009

Hasil Seni.....!

bunge dia pn mcm rotan gak


mcm rotan kn...


sblm make up

Haaa....sambungan daripada entry Cik Nad yg lepas. Ni laaa dia barang2 yg Cik Nad rompak dari umah tok. hahahaaaa.... Mule2 tgk igt kn rotan. Mula la menjerit nama tok.

Cik Nad : tok... mn amek rotan buat bakul ni (walopun pase tp sbb buat dr rotan, slamber je Cik Nad pggil bakul)
Tok : tok buat guna surat khabaq la cheq oi.. mn gune ghotan (dlm pelat utara ok!)
Cik Nad : laaa...jgn la main2 tok. surat khabar pe nye kaler coklat. sambil aku belek2 benda alah tu.
Tok : ni haaa...kalo belum syeleq lg jadi lagu ni laa. lps buh make up lawa macam rotan gak laa.
Cik Nad : OOooooo.. besar mulut Cik Nad tgk keHEBATan yg sumpah Cik Nad xtau.

dgn slamber nye.... Cik Nad amek 1 bakul tu + bunge2 yg dh siap dijalin. letak dlm kete. Tok hanya mampu tersenyum...sbb Cik Nad berkali2 memuji hasil halus dia. heheheee...... Nasib la tok, cucu dari kl jadi JAKUN PADANG TERAP. huhuhuhuuuu

Kpd blogger yg dh terer wat benda alah ni @ pun dh biasa tgk rekaan surat kabar yg slalu nye di jual je kt kedai kitar semula menjadi sesuatu yg cantik cam ni.... maaf kan la kejakunan Cik Nad ni ye.

p/s : lupe nk berkongsi. Cik Nad rasa mcm dh kompem nk amek photografer ini utk majlis di tepen. Ape pendapat u ols?

daa..



2 comments:

fikaryna79 said...

wah..kreatifnya tok nad..kalau dia rajin..leh wat kan souvenir utk kawen nad..haha..jht nak dera tok plak kan..tp mmg kagum la ( ryna pun jakun..hehe..)

ciNDerella stRikEr said...

heheee...kretif org dlu2. nad dh order 3 pasu besar utk letak kt umah nad nnt. hahaaaa...