Kawan2 kite...!

Sunday, February 17, 2013

Berkenan sangat dengan fesyen TUDUNG ustazah Bahiyah

Salam semua....

Semoga ceria d pagi isnin. Nad seperti biasa laaa....setiap isnin pagi pening kepala dengan update report yang banyak. Tp...sempat jgk menjengah blog ni. hehehe...

Alkisah semasa nak buat air pagi tadi, Nad terdengar kakak2 d Ranhill ni bersembang. Ramai yg memuji penampilan manis Heliza (af) dalam rancangan Semanis Kurma baru-baru ni. Amboi...kalo cik heliza ni dengan pujian melambung tu...mesti senyum berbunga2. hehe... 

Sibuk diorang memuji cik Heliza, Nad tetiba mencelah.... cantik kan fesyen2 tudung terkini Ustazah Bahiyah dalam rancangan tu. Waah..semua mata pandang Nad (ada 3pasang mata je pon). hehehe. Topik lari laa plak Nad ni.

Terus seorang kakak ni pg tempat dia & gugel terus fesyen2 tudung ustazah tu. Sambil senyum2 Nad pon menapak join sekaki. hahaha... Mug milo panas masih dalam genggaman. Xsempat nk sedut pon. Exited join gossip pantry. hehehe

Cantik la...Eh, ustazah ni dah kurus la..... cantik & menutup aurat. Itu laa komen2 dari juri2 lantik sendiri. heheh... Tapi, memang cantik pon. Nad sangat berkenan dan teringin nak dpt kan tudung2 macam tu.InsyaAllah nk beli sikit2 buat salinan. Naaaak.....sangat2.




Cantik kan.... cantik jugak. hehehhe

9 comments:

Wawa Yusoff said...

kite pun suke! comel2. ber'layer2 tp x pendek. nampak sangat selesa :)

~ NANA ~ said...

cantikk...sopan pulak tu :)

fieda_faz said...

salam nad dah dpt ke tudung ustazah bayah? leh dpt kat mn ek?hehe kenan gak nie..

ciNDerella stRikEr said...

belom dapat lagi. Tengah usha2 pearl haya ni. tp harga beratus2 sehelai. saba kan hati dulu.. hehehe

Ujie said...

Mencelah sikit ya tn rumah..ustazah ada butik jual tudung kat kajang. Butik intan baiduri. Saya tau dari fb ustzh. Tapi blm penah pegi lg.

Siti Sarah.Zakaria said...

Kat mane nak dapatkan tudung cam ustazah tu nad?

Siti Sarah.Zakaria said...

Kat mane ye leh dapatkan tudung cam ustazah tu nad?

ina said...

Tudung tu dari Dhaja Boutique

Anonymous said...

Boleh cuba kat butik ustazah seksyen 7 shah alam