Kawan2 kite...!

Wednesday, February 9, 2011

Takut laaa...

Slm all...

Nad ada kemusykilan ni. Nad kadang2 rasa sakit kt bhgian bwh perut tu laaa....mcm senngugut sket2. Ape kah itu petanda normal atau petanda yg kritikal... Nad sangat takut sekarang ni....mungkin kah Nad asyik naik turun tangga...so Nad akan rasa mcm tu???

Sesapa yg ada pengalaman pls bgtau Nad. Nad risau sgt laa skrg ni. Tp dh buat appoinment dgn Doktor kt PUSRAWI dah ptg ni. Doakan smua nya selamat ye.

Nad takut laa... ada ape2 slh Nad buat ke? Ya Allah....kpd sesiapa yg terasa hati dgn Nad, Nad mohon ampun dari hujung rambut smpai hujung kaki. Kpd blogger skalian, tolong doakan kesihatan Nad ye. Doakan keselamatan Nad dan kandungan.....!

Ya Allah, pelihara lah kandungan dan kesihatan ku ini. Amin....

2 comments:

~Yun~ said...

nad,early pregnancy doc mmg ckp akan sakit cm senggugut tu,yun pn cm2 dulu..doc kate rahim kte nk membesar,dats why die cramp skit..tp..kalau ader bleeding better seek doc advise k..insyaAllah xder pape tu,just cramp early pregnancy cm yun dulu..just kurangkan naik tangga tau,suh ewan dukung naik tangga,hehe~

fikaryna said...

nad, awal2 pregnant nih jgn lasak2 sgt..

ryan doakan semuanya selamat..xde darah atau apa2 kuar dari dalam kan..