Kawan2 kite...!

Tuesday, December 11, 2012

Honeymoon 2012



Suatu malam yang sunyi (biasa ckp hal2 romantik time malam laa ye) lepas tido kn QQ...tetiba mood gatal menggoda timbul. Buat teh tarik gelas besar (ok tipu....1 jug sebenarnye) utk mr Hubby....tersenyum je dia hirup teh yg masih panas tu. 8tahun dh kenal dan bercinta, masak sangat dah dengan perangai wifey.

Yer sayang..nak ape plak ni (kening berkerut...mungkin takut Nad mintak beli kasut lagi kot)..
Nak g honeymoon........ malu nk pandang mata mr Hubby takut di kata gatal - buang tebiat pulak.

Seronok bila usul diterima dengan tangan terbuka. Perbincangan menjadi lebih hot dengan cadangan tempat2 peranginan yang best-best. Macam-macam aktiviti diusulkan. Seronok bila kata sepakat dah di ambil.
Hubby suh jimat2 berbelanja kalau nak seronok bercuti duit penuh di poket... Yeaaa....suka2
Nad cadangkan nak pegi pulau-pulau peranginan kat Borneo sana nun. Kan cantik-cantik laut nya. Teringin nak berkejaran di pantai....mandi lat dan snorkeling.

Sehingga laaah....

Abang..nanti kalau kita nk snorkeling QQ nak bagi sape tolong pegang..?
Sape cakap QQ ikut skali. Tinggal la dia kat umah mak...sementara 3-4 hari je.
Tak mau la pisah lama dengan QQ. Bawak laa dia jugak..
Sayang....kalau QQ ikut, bukan HONEYMOON la nama nya. Itu bercuti 1 family.

Perbincangan terhenti jam 1 pagi....Hubby pg gosok gigi & Nad terus tido memeluk my lil QQ.

Mana aci pegi bercuti tinggal QQ kan. Dia pon nk honeymoon jugak..... (berani cakap dalam hati je)

Bercuti di kampung suami laa jawab nye. Best juge....!

o.o.t : seronok bila ada yang puji...cantik kasut Nad arini.... Ehem..abang yang beli. huhuhuhu

6 comments:

~YUN~ said...

Amboi nad....honnymoon besnya!make sure bwk blk adik QQ ye,hehehehe

Ayu azmir said...

memang cantik kasut tu...

fiszah_pjo said...

selamat honeymoon ya.pzah xde alterntif nk anta atirah blik umh atuk sbb jauh sgt.so no more 2nd or 3rd honeymoon.sekali pas kawen tu je la.kikiki.yg lainnya bercuti sefamily je

ciNDerella stRikEr said...

yun - nad x de honeymoon pon. xsanggup nk tinggal QQ kecik lg. hehe. Nad ni ikut turn la, lps afif dpt adik baru QQ bole minta adik. =D

ciNDerella stRikEr said...

ayu azmir - cantikkan... hehehe tq

pzah - tunggu anak2 masuk asrama nnt la baru mak pak nye nak masuk asmara balik ye. hehehehe

Aty_Fared said...

Mmng cun kasut tu..:-)