Kawan2 kite...!

Wednesday, March 16, 2011

Setahun Sebagai Isteri

Adooiii laa.....

Maaf kerana tiada entry utk 1st aniv. Patut nya tarikh tu la yg di tunggu2 utk buat entry kebaabbboomm. Hampeh je angan2 tu. Baru je nk plan mcm2 smpena nk meraikan 1 tahun menjadi isteri....tetiba je mak Nad buat hal plak. Eh eh, jgn salah sangka. Bkn buat hal ape pon...mak Nad ni nk jgk kitorg ikut dia balik kampung sbb ada kenduri + xcukup kereta. So dgn redha nye En Hubby x menolak walopon sepatah ayat. Nad? Dlm hati mmg mmberontak gile. Mn x nye...smua plan yg Nad atur kan terpaksa cancel n En Hubby sket pon xtunjuk reaksi. Ape lagi...merajuk laa Nad ni smpai nk tulis entry pon xde mood. Hehehee

Ucap hepy aniv pon senyap2 sbb segan org dengar. Balik rumah sndri baru wish in romantic way. Pape ntah laa.... Yang pastinya Nad macam xpercaya yg dh 1 tahun rupanya Nad bergelar isteri dan InsyaAllah 6 bulan lg akan bergelar ibu. Cepat sungguh masa berlalu....di tambah pula dgn bebanan kerja yg menimbun, makin xsedar la setiap saat yg berlalu tu.

Masih terbayang2 zaman2 bercinta dulu....
sama2 menuntut dalam bidang yg sama....
grad skali...


Tak dapat dilupakan saat di ijabkabul oleh ayahanda....


Lega bila segala perancangan tamat dgn jaya nya. Alhamdulillah...

Kini...hanya memohon agar Allah panjangkan jodoh antara Nad n En Hubby hingga ke syurga. Ameen...



3 comments:

zee nazeri said...

Happy Anniversary..Nad

~Yun~ said...

happy anniversary dear..same kan kte!!hehe~

~~zaa~~ said...

nad...happy anniversary...insyaAllah, doakan kekal hingga akhir hayat...