Kawan2 kite...!

Sunday, June 21, 2009

permulaan cerita disini


permulaan aku di arena blog...

sekarang aku mula berjinak2 ke satu lg tahap yg sebenarnya telah lama diterokai oleh ramai org.. kira nya aku ni agak ketinggalan la jugak ye.. hehehehe...
aku akan jadikan blog ni ibarat teman karib tempat aku luahkan segala cerita suka duka, gembira dan mcm2 perasaan lg laaaa...
bagi sesiapa yg bc blog aku dan menyukai hasil garapan aku seorang yg baru berjinak2, tq diucapkan.. bg yg tdk berapa menyukai nya...xpe laa... terima kasih kerana pernah menjengah ke blog ku yg udohs ni... huhuhuhu... siap yg ada cadangan atau komen2 bernas bole la tggl kn...

tujuan blog ni pn bkn utk perniagaan @ hebahan ape2 cerita. sekadar cerita utk suke2 je... heheheh... mgkin lps ni akan up sket kot kesan2 visual nye.. tp kne la slow2 sket.. aku bkn nye reti sgt...
itu utk permulaan....
nnt next post aku akan ceritakan serba sedikit cerita idup ni.. daa ol
muaahhh


No comments: