Kawan2 kite...!

Monday, June 22, 2009

hari selasa 23jun09

harini aku berbaju kurung biru firus ke ofis.. ntah knp la aku rasa teringin plak nk pakai bj ni setelah mak aku ugut nk bg bj ni kt org2 ssh. hehehe....mn ble bg baju ni.. bj ni 1st baju raya aku beli sedondon dgn ewan (my luvly hubby).. huhuhu... baju melayu dia pn bole pakai lg. so rugi r kalo bg kt org lain. yg lain2 tu ble la bg. yg ni ada sentimental tau...
di fis harini seperti biasa, aku ngan ckin je r ada dlm src ni. department lain ramai laaa... hehhee... shauqi plak d mntak berenti ujung bln ni sbb dpt sambung wat degree start bln 7 ni. huhu... ilang la sorg assistant aku. camne laa... jln2 kt kl ni aku bkn nye terrer sgt weh. hrp2 ckin bole la bg panduan. ckin pn nyatakan kesudian dia nk sambung keje di sini. hairan aku nape staff kt company ni xkekal lama... maybe boss kne mandi bunga kot..(hehehe....ayat yg pernah ARE aku utarakan suatu masa dulu)... kdg2 manusia ni xpernah puas dgn ape yg dia ada.. aku rs selesa kerja di sini berbanding dgn tempat keje aku dlu yg lgsung xbest... mgkin diorg kne try kje kt tempat aku dlu kot, br diorg bole nk menghargai suasana kerja di cni... hmm, aku harap kekal la aku d sni memandangkan umah aku beli dekat dgn tmpat keje ni. aku nk sgt kekal n m'bgn kn career aku d cni.. hehe... doa2 kn bersama ek.
hmm....harini ada lecturer uitm dtg ofis ni. mklumlaa ada student uitm yg praktikal under src.. so jap g kne la ngadap lecturer yg bole la di anggap kan berpangkat senior ini... hehehee...
ok la. aku nk sambung keje smula ni.. semoga ada kelapangan untuk menulis lg... nnt kalo ada kesempatan, aku akan upload gamba keadaan aku di opis ni. kihkih...
daaa

No comments: