Kawan2 kite...!

Tuesday, September 10, 2013

OUR 9th Anniversary

Salam Sayang mommies semua...

Adoi...segan sangat nk up entry yang dah basi. hehehe... tp terpaksa la jugak masukkan, memandangkan tujuan utama blog ni adalah untuk kongsi kisah & cerita buat generasi2 Nad yang akan datang. Ceh..! Ayat poyo di situ.

Okies..sebenarnya nak story pasal 9th aniv celebration Nad dan Mr Hubby pada 28 Ogos yang lalu. Aiiyyooo...bukan wedding anniv la. Kami baru kawen 3 tahun ye sayang2 sekalian. Ini sambutan LOVE anniversary. Hahaha...



Pada 28 Ogos 2004...tarikh di mana Nad di lamar oleh En Hubby untuk menjadi special girlfren dia. Ewaah...macam berprotokol sangat kan. Padahal couple budak2 je pon. hahaha.. Tp still menjadi sejarah dalam perhubungan kami. Nak cerita pasal kronologi hari kejadian ke ek?? Macam malu pun ada. 

Xyah laa..kan. Tp yg pastinya ini adalah 1st date En Hubby (yo laa...dia xpenah bercinta lg katanya) dan date remaja pada waktu itu yang mampu hanya lah mcD dan pegi menaiki bas. Xberani nak naik kereta sama lg. Takut kena bawak lari (hahaha...mentaliti ribena sangat).

Alhamdulillah....setelah 9tahun dari tarikh itu. Kasih sayang En Hubby pada Nad x terasa berkurangan. Malah semakin hari semakin sayang. heheee... Cuma sekarang ni kena kongsi kasih dengan QQ. Almaklumlaaa...anak dara Ayah sorang ni x bole tengok kalo ibu & ayah manja berdua. Mesti nak jadi yang ke 3. Sabo jee laaa..

Pada 28 Ogos yang lalu....Hubby konon2 nak buat surprise anniv dinner dekar Carcosa Negara. Aiiyyoo...tempat mcm tu xbole la nak bawak QQ join skali. Jadi kami ubah plan ke tempat yang lebih terbuka dan ala2 buffet style. Restoran Rebung. Xbest sangat la....hehehe. Tp disebabkan dapat spend dinner time dengan En Hubby sambil imbau2 kenangan percintaan....rasa macam makan atas angkasa pulak. hahaha...sambil sayup2 dengar celoteh QQ. X termasuk lagi karenah QQ yang mencampak makanan kebawah meja. 

Overall...sangat bahagia bergelar isteri Mr Irwan. Walau hidup kita serba sederhana....tp kita kaya dengan rasa dan cinta. ewwaahh... Luv u till Jannah. InsyaAllah.

1 comment:

Unknown said...

Salam kenal Nad,

Happy anniversary Nad. 9 tahun dah kenal hubby? That's a long time. Ayu baru first time datang komen dekat sini. Salam perkenalan sekali lagi.

Anyway nak exchange link boleh? Sebab Ayu baru tukar URL. Before this my URL would be bnsyg-stories.blogspot.com. My new URL would be ayuni-stories.blogspot.com
Let me know ye?

Thank you